WebIssues 2.0.5 portable

Celem programu WebIssues (autorem jest polski informatyk Michał Męciński) jest wspieranie współpracy zespołowej poprzez przechowywanie, współużytkowanie i śledzenie problemów z różnymi atrybutami, opisem, komentarzami i załącznikami.

WebIssues oferuje znacznie większe możliwości personalizacji niż tradycyjne systemy śledzenia problemów. Umożliwia śledzenie błędów, biletów, zadań, żądań i innych informacji z taką samą elastycznością jak arkusz kalkulacyjny, w którym można dowolnie dodawać i modyfikować kolumny. Jednakże WebIssues umożliwia wielu osobom pracować jednocześnie, utrzymuje pełną historię zmian, kontroluje uprawnienia dla różnych obszarów systemu i umożliwia omawianie i wymianę informacji o poszczególnych problemach i dołączanie do nich plików.

Programu możemy używać zarówno przez przeglądarkę internetową, jak i aplikację na komputerze, która natywnie obsługuje systemy Windows, Linux i OS x. Klient stacjonarny czyni codzienną pracę z systemem łatwiejszym i szybszym, zapewniając wygodny interfejs użytkownika, szybkie wyszukiwanie i wygodną edycję. Klient sieciowy umożliwia dostęp do systemu z dowolnego miejsca w każdej chwili.

v. 1:

v. 2:

Najważniejsze funkcje WebIssues to:

01. Łatwa instalacja i konfiguracja – serwer WebIssues może być zainstalowany na dowolnym serwerze internetowym z wersją PHP 5.6 lub nowszą oraz dostępem do bazy danych serwera MySQL, PostgreSQL lub SQL.

02. Filtrowanie i wyszukiwanie problemów – problemy mogą być filtrowane przy użyciu publicznych i osobistych widoków z dowolnie konfigurowanymi kryteriami filtrowania i ustawieniami kolumn.

03. Śledzenie nowych i zmodyfikowanych problemów – aplikacja może okresowo sprawdzać, czy nowe i zmodyfikowane problemy spełniają różne kryteria filtrowania. Powiadomienia e-mail i podsumowania mogą być również przesłane.

04. Tworzenie raportów i eksportowanie danych – różne raporty mogą być drukowane bezpośrednio z aplikacji lub eksportowane, jako dokumenty HTML i PDF. Problemy mogą być eksportowane w formacie CSV.

05. Wysyłanie i odbieranie poczty elektronicznej – powiadomienia e-mail, subskrypcje i raporty okresowe mogą być wysyłane przez WebIssues. Problemy można przesyłać za pośrednictwem poczty elektronicznej.

06. Bezpieczeństwo i zarządzanie prawami – komunikacja z serwerem może być szyfrowana przy użyciu protokołu SSL. Dostępny jest prosty system zarządzania prawami opartymi na rolach.

Podręcznik WebIssues /PL v. 1.1.5/ ; WebIssues Manual /ENG v. 1.1/ ; WebIssues Guide /ENG v. 2.0/

Zaloguj się na serwerze demonstracyjnym i wypróbuj demo online, aby przetestować podstawową funkcjonalność wersji 2.0 programu WebIssues.

Działa w systemach: Windows 7/8/10/11
Wymagania systemowe: PHP 5.6 lub nowszy oraz bazy danych MySQL, PostgreSQL lub SQL Server
Licencja: bezpłatny (Affero GNU Public License GPLv3)

WebIssues w wersji 2, to całkowicie przeprojektowany, nowoczesny, responsywny interfejs użytkownika. Nowa aplikacja komputerowa dla systemów Windows, macOS i Linux oparta na Electron, ulepszony mechanizm alertów, który wyświetla powiadomienia bezpośrednio w oknie głównym i wysyła powiadomienia e-mail po włączeniu, resetowanie haseł użytkowników przez e-mail, obsługa wielu skrzynek pocztowych.

Serwer WebIssues wymaga PHP 5.6 lub nowszego oraz bazy danych MySQL, PostgreSQL lub SQL Server. Zapoznaj się z przewodnikiem WebIssues, aby uzyskać szczegółowe instrukcje dotyczące instalowania serwera i uaktualniania ze starszych wersji.

Languages: Chinese, Czech, Dutch, English, French, German, Hungarian, Italian, Korean, Norwegian (Bokamal), Polish, Portuguese (Brazil), Russian, Serbian, Spanish, Turkish, Ukrainian.

You may also like...