Celem programu WebIssues (autorem jest polski informatyk Michał Męciński) jest wspieranie współpracy zespołowej poprzez przechowywanie, współużytkowanie i śledzenie problemów z różnymi atrybutami, opisem, komentarzami i załącznikami.

WebIssues oferuje znacznie większe możliwości personalizacji niż tradycyjne systemy śledzenia problemów. Umożliwia śledzenie błędów, biletów, zadań, żądań i innych informacji z taką samą elastycznością jak arkusz kalkulacyjny, w którym można dowolnie dodawać i modyfikować kolumny. Jednakże WebIssues umożliwia wielu osobom pracować jednocześnie, utrzymuje pełną historię zmian, kontroluje uprawnienia dla różnych obszarów systemu i umożliwia omawianie i wymianę informacji o poszczególnych problemach i dołączanie do nich plików.

Programu możemy używać zarówno przez przeglądarkę internetową, jak i aplikację na komputerze, która natywnie obsługuje systemy Windows, Linux i OS x. Klient stacjonarny czyni codzienną pracę z systemem łatwiejszym i szybszym, zapewniając wygodny interfejs użytkownika, szybkie wyszukiwanie i wygodną edycję. Klient sieciowy umożliwia dostęp do systemu z dowolnego miejsca w każdej chwili.

Najważniejsze funkcje to:
Łatwa instalacja i konfiguracja – serwer WebIssues może być zainstalowany na dowolnym serwerze internetowym z wersją PHP 5.2.1 lub nowszą oraz dostępem do bazy danych serwera MySQL, PostgreSQL lub SQL.

Filtrowanie i wyszukiwanie problemów – problemy mogą być filtrowane przy użyciu publicznych i osobistych widoków z dowolnie konfigurowanymi kryteriami filtrowania i ustawieniami kolumn.

Śledzenie nowych i zmodyfikowanych problemów – aplikacja może okresowo sprawdzać, czy nowe i zmodyfikowane problemy spełniają różne kryteria filtrowania. Powiadomienia e-mail i podsumowania mogą być również przesłane.

Tworzenie raportów i eksportowanie danych – różne raporty mogą być drukowane bezpośrednio z aplikacji lub eksportowane, jako dokumenty HTML i PDF. Problemy mogą być eksportowane w formacie CSV.

Wysyłanie i odbieranie poczty elektronicznej – powiadomienia e-mail, subskrypcje i raporty okresowe mogą być wysyłane przez WebIssues. Problemy można przesyłać za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Bezpieczeństwo i zarządzanie prawami – komunikacja z serwerem może być szyfrowana przy użyciu protokołu SSL. Dostępny jest prosty system zarządzania prawami opartymi na rolach.

Info
Zaloguj się na serwerze demonstracyjnym, aby przetestować problemy z siecią bez konieczności instalowania programu.
Działa w systemach: Windows
Licencja: bezpłatny (Affero GNU Public License, GNU GPLv3)
Pobierz WebIssues Desktop Client /.paf/ (22,3 MB / 77,3 MB) Pobierz WebIssues Server /.zip/
Wersja instalacyjna WebIssues Desktop Client: pobierz /.zip 32-bit/ ; pobierz /.zip 64-bit/

Podręcznik /PL/: HTML ; PDF

Manual /ENG/: HTML ; PDF 

Języki / Languages:
Zrzuty ekranu / Screenshots
http://portable.info.pl/wp-content/uploads/2017/10/WebIssues_icon256.pnghttp://portable.info.pl/wp-content/uploads/2017/10/WebIssues_icon256-150x150.pngzbymalInne Biuro-DomInternetowePAFSerwerypraca w zespole,WebIssues,WebIssues portable,współpraca zespołowa,zarządzanie projektami
Celem programu WebIssues (autorem jest polski informatyk Michał Męciński) jest wspieranie współpracy zespołowej poprzez przechowywanie, współużytkowanie i śledzenie problemów z różnymi atrybutami, opisem, komentarzami i załącznikami. WebIssues oferuje znacznie większe możliwości personalizacji niż tradycyjne systemy śledzenia problemów. Umożliwia śledzenie błędów, biletów, zadań, żądań i innych informacji z taką samą elastycznością...