WinMailPassRec 1.01 portable

WinMailPassRec

WinMailPassRec to narzędzie do odzyskiwania hasła dla Windows 10 i Windows 11, które wyświetla szczegóły wszystkich kont POP3/IMAP/SMTP/Exchange przechowywanych w aplikacji pocztowej systemu operacyjnego Windows. Dla każdego konta wyświetlane są następujące informacje: nazwa konta, adres e-mail, typ skrzynki pocztowej, serwer pocztowy, użytkownik, hasło, serwer poczty wychodzącej, hasło serwera poczty wychodzącej, czas utworzenia konta, czas ostatniego użycia, czas ostatniej próby synchronizacji, czas powodzenia ostatniej synchronizacji.

To narzędzie współpracuje z wbudowaną aplikacją pocztową systemów Windows 10 i Windows 11. Obsługiwane są zarówno systemy 32-bitowe, jak i 64-bitowe.
Możesz także użyć tego narzędzia w starszych wersjach systemu Windows (takich jak Windows 7) do odzyskiwania danych z dysku zewnętrznego w systemie Windows 10 lub Windows 11. Należy pamiętać, że WinMailPassRec może odzyskać tylko hasła do kont POP3/IMAP/SMTP/Exchange. Nie można odzyskać haseł do innych typów kont, takich jak konto Microsoft lub Gmail.

Aplikacja pocztowa w systemach Windows 10 i Windows 11 przechowuje informacje o kontach POP3/IMAP/SMTP/Exchange w 2 różnych miejscach:
Pod następującym kluczem rejestru: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\ActiveSync\Partners (każde konto w innym podkluczu) — większość informacji o koncie jest przechowywana w tym kluczu rejestru, ale bez informacji o serwerze i haśle.
Hasła i informacje o serwerze są szyfrowane i przechowywane w Windows Vault (znajduje się w następującym folderze: %LocalAppData%\Microsoft\Vault\4BF4C442-9B8A-41A0-B380-DD4A704DDB28)
WinMailPassRec łączy informacje z powyższych 2 miejsc.

Używanie WinMailPassRec:

WinMailPassRec nie wymaga żadnego procesu instalacji ani dodatkowych plików DLL. Aby zacząć z niego korzystać wystarczy uruchomić plik wykonywalny – WinMailPassRec.exe
Po uruchomieniu programu WinMailPassRec zostaną wyświetlone „Opcje zaawansowane”. Zostanie otwarte okno, w którym możesz załadować konta Poczty systemu Windows od bieżącego użytkownika lub z zewnętrznego dysku twardego podłączonego do komputera. Jeśli zdecydujesz się załadować konta Poczty systemu Windows z dysku zewnętrznego musisz wypełnić więcej pól, aby odszyfrować hasła pocztowe.
Po wybraniu żądanej opcji kliknij przycisk „OK”, a program wyświetli konta Poczty systemu Windows w głównym oknie. Możesz wybrać jedno lub więcej kont pocztowych (lub nacisnąć klawisze Ctrl+A, aby zaznaczyć wszystkie), a następnie wyeksportować listę do pliku rozdzielanego przecinkami,tabulatorami, HTML, XML, JSON przy użyciu opcji „Zapisz wybrane elementy”. Możesz także skopiować listę kont e-mail do schowka (Ctrl+C), a następnie wkleić ją do Excela lub innej aplikacji.

Wyświetl konta Poczty systemu Windows na dysku zewnętrznym:
Jeśli chcesz odzyskać hasła i inne szczegóły kont Poczty systemu Windows przechowywanych na dysku zewnętrznym podłączonym do komputera, wybierz opcję „Dysk zewnętrzny”. w obszarze „Załaduj z” pole „Opcji zaawansowanych” i następnie wypełnij pozostałe pola: Hasło logowania użytkownika, Chroń folder profilu użytkownika (np.: G:\Users\user10\AppData\Roaming\Microsoft\Protect), Folder Vault profilu użytkownika (np.: G:\Users\user10\AppData\Local\Microsoft\Vault) i plik rejestru profilu użytkownika (np.: G:\Users\user10\ntuser.dat).
Pamiętaj, że jeśli do logowania użyto konta Microsoft, musisz wyodrębnić rzeczywiste hasło do odszyfrowania za pomocą narzędzia MadPassExt, a następnie wkleić to hasło w pole do hasła logowania.
Może być również konieczne uruchomienie tego narzędzia, jako Administrator (Ctrl+F11), aby umożliwić mu odczyt plików z profilu użytkownika. Jeśli WinMailPassRec nie może odczytać plików, na dolnym pasku stanu zostanie wyświetlony komunikat o błędzie.

Działa w systemach: Windows 10/11
Licencja: bezpłatny (freeware)

Languages: Chinese (Simplified), English, French, German, Greek, Hungarian, Italian, Persian, Polish, Russian, Slovak.

You may also like...