Smartsupp 2024 online

Smartsupp

Smartsupp łączy live czat, chatboty i nagrania wideo, aby pomóc oszczędzać Twój czas i efektywnie zmieniać osoby odwiedzające w lojalnych klientów.
Zwiększaj swoją sprzedaż online za pomocą rozmów. Spraw, aby każda interakcja z osobą odwiedzającą była cenna, natychmiast rozwiązuj problemy klientów i zwiększaj sprzedaż za pośrednictwem czatu na żywo. Ustaw chatbota i wykorzystaj zasoby sprzedawcy wtedy, gdy naprawdę mają one znaczenie. Zbierz kluczowe spostrzeżenia na temat odwiedzin kupującego, rozpoznając pod jakim względem możesz poprawić swoją stronę internetową.

Dzięki wtyczkom Smartsupp jest kompatybilny z usługami służącymi do prowadzenia handlu w Internecie oraz edytorami stron internetowych, np.: Shoper, PrestaShop, WordPress, Drupal, Shopify, Shoplo – wszystkie wtyczki.

Poznaj inne wartościowe funkcje Smartsupp, które pomogą Ci ulepszyć Twój biznes:
  • Godziny pracy
    Ustaw godziny pracy, a Smartsupp będzie online tylko w tym przedziale czasowy. Jeżeli agent pozostanie online po godzinach pracy, okno czatu na Twojej stronie zmieni się na offline, mimo wszystko. Twoi agenci nie będą więc musieli pamiętać o wylogowaniu się o czasie.
  • Grupy
    Grupy to funkcja, która jest niezwykle użyteczna, jeżeli masz wielu agentów i chcesz przekazywać czaty z konkretnych części swojej strony do konkretnych agentów.
    -Masz wielojęzyczną stronę, możesz przekazywać czaty z angielskiej części swojej strony to anglojęzycznych agentów itd.
    -Używasz Smartsupp na wielu stronach i masz różnych agentów przypisanych do każdej ze stron.
    -Sprzedajesz różne produkty na swojej stronie i chcesz, aby odwiedzający byli obsługiwani przez specjalistów w danej dziedzinie.
  • Domena z białej listy
    Możesz zastrzec domeny, na których wyświetlany będzie live czat w ustawieniach. Smartsupp będzie widoczny tylko na domenach z listy, jeżeli zostawisz to pole pustym. Smartsupp będzie mógł być dodany do jakiejkolwiek domeny.
  • Automatyczne uruchamianie (4 sposoby)
  • Nagrania wideo
  • Formularz kontaktowy
    Aby zawsze móc odpowiedzieć na wiadomości odwiedzających, zalecane jest korzystanie z formularza kontaktowego, który pojawi się w czacie przed rozpoczęciem każdej rozmowy i odwiedzający będą poproszeni o wypełnienie swoich danych kontaktowych. Dzięki tej opcji będziesz mógł odpowiedzieć na wszystkie wiadomości, niezależnie od tego, czy chodzi o wiadomość online, czy offline.
    Jeśli nie będziesz znał danych kontaktowych odwiedzającego, to niestety w chwili, kiedy opuści Twoją stronę, już nie można się z nim skontaktować i odpowiedzieć na jego pytanie.
  • Wielojęzyczne okno czatu (wymagane użycie API)

Centrum pomocy Smartsupp (wielojęzyczne)

Platforma udostępniona jest w wersji Free (najlepsza opcja do wypróbowania – kanał komunikacyjny live czat, 1 agent, 100 czatów miesięcznie, historia rozmów 14 dni) oraz płatnych, Standard, Pro i Ultimate.

Działa w systemach: wieloplatformowy
Licencja: bezpłatny z ograniczeniami (freemium)

Języki: Czech, English, French, German, Hungarian, Italian, Nederlands, Polish, Spanish.

You may also like...