Remember The Milk 2024 online / 1.3.11

Remember The Milk

Remember The Milk (RTM) został stworzony, abyś nie musiał już zapisywać list rzeczy do zrobienia na karteczkach samoprzylepnych, tablicach, przypadkowych skrawkach papieru lub na dłoni. Zarządzanie zadaniami na ogół nie jest przyjemnym sposobem spędzania czasu.
Umożliwia użytkownikom zarządzanie zadaniami z komputera lub smartfona, zarówno online, jak i offline. Utworzony w 2004 roku przez dwuosobową australijską firmę, obecnie ma międzynarodowych współpracowników.
Remember the Milk umożliwia użytkownikom tworzenie wielu list zadań. Dodane zadania można edytować (lub nie), aby uwzględnić różne pola, można dodawać lokalizacje, a zintegrowana funkcja Map Google pozwala użytkownikom zapisywać często używane lokalizacje. Zadania można także porządkować według tagów. Zadania można przełożyć, a Remember The Milk poinformuje użytkowników, ile razy dane zadanie zostało przełożone. Remember the Milk oferuje integrację m.in. z pocztą Gmail, Microsoft Outlook i SMS-ami.

Cechy Remember The Milk:
  • Wybij sobie zadania z głowy – Przestań myśleć o swoich zadaniach i pozwól aplikacji zapamiętać je za Ciebie.
  • Dodaj za pomocą inteligentnego dodawania – Dodawanie zadań do programu Remember The Milk jest niezwykle szybkie i łatwe dzięki funkcji Smart Add. Wprowadź właściwości zadania w jednym wierszu, w tym termin, priorytet, powtórzenie, znaczniki i inne.
  • Otrzymuj przypomnienia w dowolnym miejscu – Przez e-mail, SMS, komunikator, Twitter i aplikacje mobilne (Android, iOS, BlackBerry 10).
  • Organizuj tak, jak chcesz – Czy jesteś miłośnikiem list? Utwórz tyle list, ile potrzebujesz. Wchodzisz w tagowanie? Uczyń swoje listy uporządkowanymi i kolorowymi za pomocą tagów.
  • Podziel to na podzadania – Podzadania dzielą zadania na mniejsze, łatwiejsze w zarządzaniu części. Dla zadania możesz utworzyć dowolną liczbę podzadań, które również mogą mieć własne podzadania.
  • Załatwcie sprawy razem – Udostępniaj swoje listy i przekazuj zadania innym, aby szybciej je wykonywać.
  • Dołącz pliki do swoich zadań – Połącz się z Dyskiem Google lub Dropbox, aby przechowywać dokumenty, arkusze kalkulacyjne, prezentacje, zdjęcia i pliki pod ręką wraz z powiązanymi zadaniami.
  • Magiczny kreator wyszukiwania – Kreator wyszukiwania bardzo ułatwia wyszukiwanie zadań. Chcesz znaleźć zadania, które dałeś przykładowemu Stasiowi, które mają być ukończone w tym tygodniu i mają wysoki priorytet, zrobisz to bez problemu. Gdy już znajdziesz wyszukiwanie, które Ci się podoba, możesz zapisać je, jako listę inteligentną (czytaj następny punkt).
  • Inteligentne listy – To specjalne listy oparte na kryteriach wyszukiwania (np. zadania o wysokim priorytecie, które mają zostać zrealizowane w tym tygodniu). Upewnij się, że nie przegapiłeś najważniejszych zadań, dokończ wreszcie te zadania, które ciągle odkładasz lub zadania, których szacunkowy czas trwania wynosi 15 minut lub mniej. Przy prawie 50 różnych operatorach wyszukiwania, jedynym ograniczeniem inteligentnych list jest Twoja wyobraźnia.
  • Dokądkolwiek pójdziesz – Pamiętaj, że Remember The Milk jest w magiczny sposób zsynchronizowany na wszystkich Twoich urządzeniach. Brak połączenia z Internetem? Bez problemu! Pracuj dalej, gdziekolwiek jesteś.
  • Współpracuje z Gmailem, Kalendarzem Google, Twitterem, Evernote i nie tylko – Pamiętaj, że aplikacja jest jeszcze lepsza, gdy połączysz je z ulubionymi aplikacjami i narzędziami. Aby uzyskać wyjątkową produktywność, zarządzaj swoimi zadaniami równolegle z pocztą i kalendarzem.
  • Dodawaj zadania gdziekolwiek jesteś – Możesz łatwo dodawać zadania za pomocą szybkiego e-maila, krótkiego tweeta, a nawet prosząc Asystenta Google, Alexę lub Siri o przypomnienie.
  • Synchronizuj z Microsoft Outlook – Synchronizuj swoje zadania z programem Microsoft Outlook, dzięki czemu zawsze będziesz na bieżąco.
  • Automatyzuj zadania za pomocą MilkScript – Lubisz pisać własny kod? MilkScript pozwala tworzyć skrypty automatyzujące wiele różnych rzeczy — tworzenie zadań na podstawie szablonów, usuwanie nieużywanych tagów, generowanie raportów zadań i wiele więcej.
  • Zainspiruj się motywami – Wybieraj spośród ponad 100 pięknych motywów, aby dostosować aplikację do swoich potrzeb.

Pamiętaj, że aplikacja jest jeszcze lepsza, gdy połączysz ją z ulubionymi aplikacjami i narzędziami: Google Assistant ; Alexa ; Siri ; E-mail ; Gmail ; IFTTT ; Zapier ; MilkScript ; X (Twitter) ; Evernote ; Google Calendar ; Feeds.

Działa w systemach: wieloplatformowy / Windows 7/8/10/11
Dostęp do Internetu + rejestracja (e-mail/hasło, konto Google lub Facebook)
Licencja: bezpłatny z ograniczeniami (freemium)

Jest wersja Pro, która pozwala na więcej: rozbij zadanie na mniejsze za pomocą podzadań, nieograniczone współdzielenie z innymi, pokoloruj swoje tagi, zaawansowane sortowanie, połącz się z dyskiem Dropbox lub Dyskiem Google, aby dołączyć powiązane pliki do dowolnego zadania, otrzymuj powiadomienia na telefon, odznaki dla ważnych zadań, synchronizacja z Microsoft Outlook, automatyzuj za pomocą MilkScript.

Wersje instalacyjne można pobrać po rejestracji

Languages (50-100%): Chinese (Simplified), Chinese (Traditional), Czech, Danish, English, French, German, Hungarian, Italian, Japanese, Nederlands, Norwegian (Bokmal), Polish, Portuguese (Brazil), Russian, Spanish, Swedish, Turkish, Ukrainian + others.

You may also like...